Het kookprogramma Top Chef biedt adverteerders voortaan de mogelijkheid om hun merk aan de culinaire context van het programma te linken aan de hand van een gecontextualiseerd reclameblok, met als doel de aandacht van de televisiekijker verhogen. Hoe dat precies gebeurt? Het gecontextualiseerde reclameblok wordt uitgezonden tijdens de eerste break. Het is aangepast aan de inhoud van het omringende programma en verwijst er ook naar. Bij het begin van de onderbreking horen de kijkers een speciale jingle die zich rechtstreeks tot hen richt met de volgende vraag: « Qu’est-ce qui fait de vous un Top Chef ? » (Wat maakt van u een Top Chef?). Uw spot is dan het antwoord op die vraag. Een eindjingle, die eveneens naar het programma verwijst, zet de kijkers aan om hun eigen tips te delen op social media met de hashtag #MonAstuceTopChef. Seizoen 8 van Top Chef gaat op maandag 30 januari van start op RTL TVI.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]